Vernon - Vancouver

10 september 2019 - Vancouver, Canada

We staan vandaag om 05.00 uur op, om op tijd in Vancouver aan te komen. We rijden 5 uur erover. Tegenover het hotel waar we de eerste dag van onze vakantie zaten, zat de metro die ons rechtstreeks naar Downtown Vancouver bracht. Helaas is de parkeerplaats van het metrostation al vol als we aankomen. We rijden naar het hotel waar we deze nacht slapen. We zijn er vroeg, maar onze kamer kunnen we gelukkig al in. We gaan met de bus naar het metrostation waar we weer een Day Pass kopen. We gaan via de Canada Line naar de halte King Edward en vanaf daar lopen we 4 km naar Queen Elizabeth Park. In het park was het nog een hele klim naar boven, maar daar hadden we wel uitzicht over Downtown Vancouver. We gaan met de bus terug naar Downtown Vancouver en lopen door de Robson en Granville Street en omgeving. We hebben al 10 km gelopen en gaan we terug naar het hotel. Morgen gaan we ons huurauto inleveren en vliegen we in de avond lokale tijd terug met KLM naar Amsterdam.

📸 Album Vancouver ene laatste dag

1. Marian:
    15 september 2019
    Nou dan hebben jullie flink eind gelopen, petje af ik doe het jullie niet na 😅